[Video] Pembongkaran Astaxanthin Dalam EPHYRA

Assalamualaikum semua!

Dah tengok tak perkongsian founder EPHYRA, Pn Amiza Amiruddin berkaitan Astaxanthin dalam produk EPHYRA? Kalau masih belum tengok, memang rugi sangatlah. Sebab perkongsian tersebut dah mencecah puluhan ribu view. Alhamdulillah sambutan para pelanggan memang menggalakan. Ramai rupanya kat luar sana yang masih belum tahu khasiat Astaxanthin. Malahan ada juga yang pertama kali mendengar perkataan Astaxanthin.

Takpe, jangan risau sis semua!

Di akhir artikel ini, kami akan kongsikan video penerangan berkaitan Astaxanthin tu ye. Sebelum tu, kami kenalkan dulu… apa benda lah Astaxanthin ni. Bahan kimia ke? Macam mana ia berfungsi dan bagaimana ia memberikan manfaat kepada badan kita.

Menurut WebMd, Astaxanthin adalah sejenis pigment kemerahan yang tergolong dalam kumpulan keretinoid. Ia terhasil daripada hidupan semulajadi iaitu alga merah dan merah jambu yang banyak didapati pada makanan laut seperti ikan salmon, ketam, udang dan pelbagai lagi makanan laut. Warna pigment yang merah itulah menjadikan isi hidupan laut ini kemerah-merahan.

Secara amnya, Astaxanthin berperanan penting dalam melindungi kulit daripada ‘sunburn’. Namun kajian terkini daripada pusat peyelidikan membuktikan, terdapat 1001 manfaat lain daripada Astaxanthin hinggakan ia dilabel sebagai bahan yang 6000 kali ganda lebih berkesan daripada Vitamin C. Jika di pasaran, harga Astaxanthin boleh mencecah sehingga ratusan malahan ada sehingga ribuan ringgit untuk hanya beberapa gram. Ini kerana manfaatnya kepada kesihatan dan kecantikan kulit tak dapat dinafikan lagi.

Antara kebaikan Astaxanthin ialah :

  1. Astaxanthin mempunyai perlindangan UV yang paling tinggi.
  2. Mampu mencerahkan kulit, mengurangkan garis-garis halus tanda penuaan.
  3. Merupakan sumber anti-oksida paling tinggi yang memperbaharui sel-sel dalam badan
  4. Boleh melegakan keradangan terutama untuk kulit terbakar & menggelupas
  5. Meningkatkan aliran darah & mengurangkan tekanan darah tinggi
  6. Membantu melawan keletihan dan memperbaiki tisu otot yang cedera
  7. Menyokong kesihatan mata untuk lebih cerah, lebih fokus dan terang

Untuk sama-sama berkongsi dengan anda, kami kongsikan video sharing pembongkaran rahsia bahan terbaik EPHYRA ini. Jom kita tengok sampai habis.

 

Kita sendiri di EPHYRA, memang banyak terima feedback pelanggan yang berpuas hati dengan perubahan kulit mereka selepas amalkan minum EPHYRA setiap hari. Daripada masalah kulit berparut jerawat yang hitam-hitam kepada kulit licin dan bersih. Paling penting supplement EPHYRA adalah 100% menggunakan bahan semulajadi tanpa sebarang bahan terlarang tambahan yang membahayakan kesihatan.

Nampak kan perubahan mereka? Memang menakjubkan. Semuanya adalah hasil daripada penggunaan EPHYRA dengan bahan kandungan Astaxanthin yang membaik pulih kulit wajah mereka secara berperingkat dan selamat. Mereka sendiri pada awalnya seolah tidak percaya dengan perubahan yang dialami. Disebabkan perubahan drastik sebegini, mereka terus mengamalkan minum EPHYRA sehingga kini.

Anda berminat nak cuba sekotak EPHYRA? Ada beberapa cara untuk anda hubungi kami.

i. Whatsapp HOTLINE 019-399238 (Yana) untuk anda dapatkan konsultasi sebelum pembelian

ii. PM Dealers/Dropship EPHYRA yang berdekatan kawasan anda 

iii. Terus ke website EPHYRA : www.oceanlife2u.com untuk pembelian online

iv. Ke kedai jamu & farmasi terpilih berhampiran

 

Jumpa lagi dalam pembongkaran bahan EPHYRA yang seterusnya!

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.